Na szczyt 艣wiata!


-Pfffff... pfffffff... pfffff!
"Jeszcze tu"
-Pffffff...
"I tam!"
-Pfffff...
"I tamta paj臋czyna!" - Widz臋 kocie, prosz臋 ci臋... "Nie wiem czy widzisz. Tyle czasu nie widzia艂a艣, a teraz ci si臋 wzrok nagle poprawi艂?" - To nie tak Mefciu, nie widzia艂am, bo mnie tu bardzo dawno nie by艂o.

   No nareszcie uda艂o nam si臋 wszystko odkurzy膰 i posprz膮ta膰. Przyt艂aczaj膮ca ilo艣膰 kurzu i paj臋czyn.
D艂ugo mnie tu nie by艂o ale wszystko ma sw贸j pow贸d. W tym wypadku po prostu nic si臋 takiego nie dzia艂o a mnie op臋ta艂a niemoc tw贸rcza i og贸lne jesienne zm臋czenie.
Dodatkowo jojczenie Elfa pt: "We藕 by艣 co艣 napisa艂a", "Napisz co艣 wreszcie", "Blog ci umiera" etc. Dzia艂a艂y dok艂adnie odwrotnie, ni偶 by艂o to zamierzone...
Ja po prostu potrzebowa艂am motywacji :D
A 偶e akurat 偶adna si臋 nie nadarza艂a, to kupi艂am sobie jedn膮. ;p
I tu pojawia si臋 pierwszy pow贸d dla kt贸rego warto pisa膰 dalej bloga.
"Zeeeew.... Samochwa艂a w k膮cie sta艂a...."
-Milcz kocie!

   Oto pragn臋 zaprezentowa膰 Wam moje najcudniejsze, wspania艂e, najukocha艅sze male艅stwo.

ASUS VivoBook!






Najbardziej powalaj膮cy jest procesor. Intel i5 8265U 贸smej generacji. 4 rdzenie fizyczne i dwa logiczne razem 6 rdzeni o pr臋dko艣ci od 1,6 do 3,9 w trybie turbo. Dodatkowo wyposa偶ony jest w dysk SSD, na kt贸rym pracuj臋 pierwszy raz w 偶yciu i jestem w szoku. Dzisiaj policzy艂am ile czasu mija od wci艣ni臋cia przycisku zasilania a pojawienia si臋 okna logowania Windows. Laptop by艂 na baterii. Zgadnijcie.

3 sekundy.

Ja wiem, 偶e 艣wiat ju偶 na dyskach tych funkcjonuje od lat i pewnie nikogo to nie dziwi. Mnie tak.
"Bo ty jeste艣 zacofana".
- 艢pisz, to 艣pij kocie. "Tak przynudzasz, 偶e nie pozostaje mi nic innego... Zieeeeew!".

Wracaj膮c do tematu. Przeznaczenie laptopa jest proste. Pisanie bloga, programowanie, pisanie ksi膮偶ki, ogl膮danie anime, s艂uchanie muzyki etc. Nie granie. Jedyny mankament jest taki, 偶e m贸j laptop ma tylko Intel UHD Graphics 620, czyli zintegrowan膮 z procesorem kart臋 graficzn膮. Ale nie takie jest jego przeznaczenie :D
   Dlaczego mog艂am sobie pozwoli膰 na zakup ultrabooka? Ano to jest drugi temat dzisiejszego posta. Poniewa偶 uda艂o mi si臋 rzuci膰 palenie!
Tak, to ju偶 b臋dzie prawie miesi膮c jak nie mia艂am papierosa w ustach.
Tu musz臋 napisa膰, 偶e nie da艂abym rady gdyby nie Desmoxan. Tak, tak. Chcia艂oby si臋 napisa膰, 偶e rzuci艂am z dnia na dzie艅 tylko dzi臋ki silnej woli. Taaaa, jasne.
Desmoxan jest rewelacyjny. Oczywi艣cie wymaga si艂y woli, gdy偶 zdarzaj膮 si臋 naprawd臋 ci臋偶kie chwile. Ale zak艂adaj膮c, 偶e chcemy, to z Desmoxanem ka偶dy da rad臋.
Polecam serdecznie.

Ja ju偶 jestem na takim etapie, 偶e jak by mi kto podstawi艂 papierosa pod nos z gwarancj膮, 偶e mi nie zaszkodzi, nie wp艂ynie na rzucanie itp, to i tak bym nie zapali艂a. Z reszt膮, p贸艂 paczki Cameli nadal le偶y w kuchni :D
Rzucenie palenia jest jak wyrwanie si臋 z jakiego艣 ob艂臋du. Ob艂臋du kupowania 20 papieros贸w za niebotyczne pieni膮dze. Ci膮g艂e martwienie si臋, 偶e zaraz nam braknie, 偶e trzeba kupi膰. Wypalam i za godzin臋 chce mi si臋 zn贸w pali膰. Ludzie, przecie偶 to jest por膮bane. A grubasy wsiadaj膮 do swoich mercedes贸w i jad膮 do swoich willi z basenem, kupionych za nasze pieni膮dze!
Serio? Serio czujecie si臋 tak fajnie i cool, 偶e staniecie pod murem z graffiti z butelk膮 piwa i faj膮 w z臋bach? Albo w prochowcu stoj膮c w ciemnym zau艂ku, obserwuj膮c podejrzanego? Tak, to jest mega cool, zgadzam si臋. Ale dlaczego wyrzucacie z g艂owy momenty kiedy skuleni wychodzicie z pracy w deszcz, 艣nieg i wichur臋? Jaracie buch za buchem i mokrzy i zmarzni臋ci uciekacie do 艣rodka. I tak 5 razy w ci膮gu dnia.
Mia艂am tak samo, ale stwierdzi艂am, no mo偶e wystarczy?
Uda艂o si臋. W ko艅cu.
Na palenie wyda艂am: 96.000 z艂.


Dzi艣, od r臋ki, za got贸wk臋, prosto z salonu.

Chore, nie?

呕ycz臋 ka偶demu palaczowi tyle wytrwa艂o艣ci i rozumu, by doszed艂 do tych samych wniosk贸w i z pomoc膮 jak膮kolwiek by by艂o komfortowo i jak naj艂atwiej rzuci to g贸wno raz na zawsze.

Pozdrawiam moich cierpliwych czytelnik贸w i ju偶 zapraszam na kolejny wpis, kt贸ry pojawi si臋 ju偶 niebawem.

Komentarze

  1. A chwali膰 za rzucenie palenia to ju偶 chwali艂am 馃グ Ale wpisy bym chcia艂a na r贸偶ne tematy, a szczeg贸lnie wiesz taki druk zwarty z kotkiem na ok艂adce tak le偶y...

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Za oknem pada deszcz...

Poranna kawa...