Koniec 艢wiata 2020



 
No i rzuci艂am. I ju偶. Takie to proste.
Je艣li szukacie tu informacji o ko艅cu 艣wiata, to mam z艂膮 wiadomo艣膰. Poprzedni wpis widzia艂o tylko ==> 5 os贸b. Dlatego teraz b臋dzie klikbajt. ;p
Tak w zasadzie postanowi艂am sobie, 偶e zapodam jakie艣 podsumowanko 2019 i plany na 2020.
No wi臋c tak. 2019 sko艅czy艂 si臋 pod znakiem niedoko艅czonych projekt贸w malarskich, niepowodzenia zbi贸rki na sprz臋t malarski etc. Du偶o innych sukces贸w jak rzucenie palenia, odkopanie starych zainteresowa艅 etc. W planach mam teraz pouk艂adanie wszystkiego tak aby spasowa艂o si臋 w planie dobowym i tygodniowym tak, by na wszystko mie膰 czas.
2020 b臋dzie sta艂 pod znakiem 3.

1. Dieta i odchudzanie.
2. Porz膮dek w domu.
3. Dobowo-tygodniowe plany dzia艂a艅.

Tymi trzema punktami b臋d臋 si臋 z wami dzieli艂a codziennie. Mamy zatem challenge! 

Ka偶dy z punkt贸w opisowo b臋d臋 Wam przedstawia艂a co i w jakim stopniu uda艂o mi si臋 zrealizowa膰.
Co do trzeciego punktu, kt贸ry mo偶e budzi膰 pewne nie艣cis艂o艣ci chodzi o to, by codziennie wykona膰 jak膮艣 aktywno艣膰 zwi膮zan膮 z zainteresowaniami ale tak by na wszystko by艂 czas. Czyli jak przez trzy dni gram na przyk艂ad w PlanetSide2, ok, ale kolejne 4 dni przeznaczam na co艣 innego przynajmniej dwie rzeczy.
Za艂o偶enie jest takie aby codziennie robi膰 co艣 innego ale nie mniej ni偶 trzy rzeczy w tygodniu.
W tym chcia艂abym jeden dzie艅 z weekendu po艣wi臋ca膰 w co najmniej 5 godzinach na malowanie. To zwi膮zane jest z zaleg艂o艣ciami i blokowaniem pewnych gier planszowych.

Sylwestrowo, siedzieli艣my sobie przed telewizorem ogl膮daj膮c Arctic z Nikelsenem na HBO GO. M艂ody troch臋 si臋 nudzi艂. Liczy艂 na wi臋cej fajerwerk贸w. My na mniej ;p Ale nie by艂o tak strasznie 藕le w tym roku. Mo偶e ludzie si臋 ogarniaj膮?



"艢wizdu - Gwizdu 500 z艂otych posz艂o w w pizdu..."

C贸偶 wi臋cej mog臋 powiedzie膰? O 12 w艂膮czyli艣my TV by z reszt膮 polski odliczy膰 do p贸艂nocy. To by艂 b艂膮d. Ten pokaz nieudolno艣ci, upadku Polskiej publicznej i prywatnej TV ... Popis 偶enady i przekr贸j artyst贸w od Disco Polo po zagraniczne gwiazdy z lat 80'tych przyprawi艂y mnie o spory niesmak.
Pani Beata Kozidrak sprawi艂o, 偶e zrobi艂o mi si臋 bardzo smutno...

Czas ogarnia膰 urodzinki ma艂ego Misia! Musz臋 lecie膰. Przed snem napisz臋 1 sprawozdanko. A tym czasem mi艂ego leczenia kaca! Mnie pomimo 0,75 na dwie, nic nie jest  ;p



Komentarze

  1. Miala艣 nie u偶ywa膰 spotify :P
    No to ja b臋d臋 czyta膰 :D w ko艅cu b臋dzie co!
    A gdzie Mefinto si臋 zapodzia艂?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zmieni膰 na Deezera, wiem, wiem.
      Dzi臋ki bardzo!
      Mefcio si臋 nie udziela艂 dzisiaj. Mo偶e i dobrze.

      Usu艅
  2. W艂a艣ciwie to ja mam podobny plan dzia艂ania na ten rok, chocia偶 nie zapisa艂am go w punktach. Te偶 dieta i mo偶e nie tak bardzo odchudzanie, ale rusza膰 si臋 trzeba wi臋cej, chat臋 trzeba bardziej ogarn膮膰 i przeprojektowa膰 wystr贸j, no i czas na te aktywno艣ci i samorozw贸j... U mnie to ma by膰 zaczynana dziesi臋膰 razy nauka w艂oskiego, joga i wi臋cej czasu po艣wi臋conego na malowanie i rysunki.
    Oby nam si臋 spe艂ni艂o! Spe艂nienia plan贸w i marze艅 w 2020 roku!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Ma艂gosiu dzi臋kuj臋 za komentarz. Mi艂o wiedzie膰, 偶e nie jestem sama! 呕ycz臋 wytrwa艂o艣ci. Ja zaraz musz臋 wstawi膰 ma艂y update :D Dobrze nie zacz臋艂am a ju偶 falstart. lol

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...