Ciężka praca kierowcy kosmicznej ciężarówki... 🚛🚛🚛🚛🚛🚛

Oto ja za sterami Type-6 Heavy


     o7

    
     
      Wita Was CDR. Proxima Alland. CDR, to skrót od ang. commander, ponieważ każdy pilot w ELITE w takim stopniu kończy szkołę pilotów. Mniejsza z tym, mam wrażenie, że mało osób wyraża jakiekolwiek zainteresowanie tym tematem. :D

W oczekiwaniu na pozwolenie na lądowanie...
Mój statek jest oddalony od tej stacji o 3 km!


No więc jak pisałam poprzednio, zabrałam się za przygotowania do mojej wielkiej wyprawy. Jak na razie po 10 godzinach chyba mam dość kasy, choć nie zdziwię się jak mi troszku braknie... No niestety fit do statki za 6 mln to jakieś 30 mln... Jak nie więcej. Oczywiście, mogę iść w półśrodki ale czy warto? Czy warto teraz oszczędzić by będąc 1000Ly od jakiejkolwiek cywilizacji, naprawdę sama, pluć sobie w brodę, że padł mi moduł, na który pożałowałam paru Cr? Co to to nie. Dlatego lecę na pełnym wypasie.Przygotowałam dla was jednak małą fotorelację z tego jak ciężko pracowałam za sterami Type-6 Heavy, by uzbierać 20mln Cr. 

No tak sobie radośnie przyspieszam :D

Miałam a tym pisać poprzednio, ale w końcu zapomniałam.Wiecie co jest pierwszą nauką o kosmosie w trakcie faktycznego latania po nim? Uczysz się tego, że jeżeli coś ci się wydaje, że jest małe, to oznacza tylko tylko tyle, że musisz być cholernie daleko od tego. :D Serio.
W napędzie Supercruise


Druga rzecz to świadomość, że pojęcie odległości jest względne. Odległości kosmiczne są nieosiągalne dla człowieka, dla całej ludzkości  a nawet dla samego światła. Odległość kilku tysięcy lat świetlnych... Kogo satysfakcjonuje prędkość światła, które musi gdzieś lecieć przez 1000 lat? Na szczęście w ELITE z łatwością osiągamy, a w zasadzie omijamy, prędkości, które wielokrotnie przekraczają prędkość światła. 

Tam daleko z tyłu, gdzie łączą się promienie, jest baza z której odlatuję.

Wydłuża mi się też sama wycieczka. Po pierwsze widzicie to czerwone "oko" na zdjęciu, na którym radośnie sobie przyspieszam? :D No to muszę zbadać co to jest. Niesamowicie pobudza to moją wyobraźnię! 
I kolejna sprawa. No skoro nazywam się Proxima, to warto by odwiedzić układ Proxima Centauri, nie??!
A tu kolejny dolot do stacji przy ciele niebieskim,
który z bliska jest wielkości naszego księżyca. 

Na koniec jeszcze zamieszczę Wam mój pierwszy filmik. Został on zrobiony zaraz po wylądowaniu dokładnie na stacji, na zdjęciu powyżej. To ważne aby zobaczyć jaki to ogrom. Przepraszam was za nagranie. Niestety w ELITE obsługa kamery jest bardzo rozbudowana i skomplikowana a do tego nie została predefiniowana i każdy klawisz trzeba ustawić samodzielnie. Co jak widzicie jeszcze nie do końca mi wyszło :D Zastanawiam się nad podłączeniem kolejnego kontrolera do obsługi samej kamery. 
To by były już dwie myszki, klawiatura, joystick i pad. :D Ale jazda :D 




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...