Hello world! 🙋‍♀️



                                                             Witajcie Kochani!

   Z prawdziwą przyjemnością i niekrytą radością pragnę powitać Was, na tym pachnącym świeżością blogu. Dopiero co wyszła ekipa remontowa a farba na motylkowej tapecie jeszcze nie do końca zaschła. To oczywiście nie do końca tak. Całym szczęściem udało mi się zakupić całkiem tani pakiet tapet z motylami na Etsy.com Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, bo mnie strasznie się podobają! 😍😍😍


   Pewnie wielu z moich nowych czytelników zastanawia się o czym będzie ten blog. - "Ano panie o życiu, o życiu..." 😅😅 Nie dajcie się zwieść mojemu kotu Mefistofelesowi, ten czarny diabeł czasami podszeptuje mi coś do ucha a ja potem, nieświadoma niczego zamieszczam jego szatańskie wersety. Na całe szczęście zawsze w cudzysłowie, kursywą i na jakiś kolorek, co by mnie nie posądzono o pomieszanie zmysłów, złą wolę lub inne takie niemiłe rzeczy. Także bądźcie ostrzeżeni!


   Myślę tak sobie, że chyba pozostawię pewną nutkę niepewności, odrobinę niedopowiedzenia. I nie dlatego, że nie wiem o czym konkretnie ma być blog, naprawdę, wiem. Taką wersję obrałam i takiej będę się trzymała.  🤣

Będzie wesoło

   Oczywiście, że tak. Humor, śmiech i radość szczególnie w szarości dnia codziennego jest nam potrzebny bardziej niż najwspanialsze suplementy diety, niż alkohol czy inne używki. Kiedy jest nam bardzo źle lub tak po prostu jesteśmy zmęczeni codziennością, miło jest mieć takie miejsca jak np ten blog, gdzie możemy się pośmiać, rozweselić czy po prostu dobrze się poczuć. Będę dbała o to, by zawsze była tu miła, ciepła atmosfera zarówno pod względem tematycznym jak i wizualnym.


Będzie poważnie

   Ano czasami poważnie też być musi, ale bez przesady. Nie będę tu toczyć tyrad na tematy polityczne. Czasami jednak dzieje się w kraju i na świecie coś takiego, obok czego nie można przejść obojętnie.

Będą tematy na topie

   Tak, tak i jeszcze raz tak. Do tego z wielu dziedzin i kręgów zainteresowań, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie a jednocześnie mieć to opatrzone czyjąś (moją 😁 ) subiektywną opinią.

Będą produkty, testy i porównania

   Konsumpcja to spory wycinek naszego życia, dla niektórych nawet cel. Nie oceniam. Ale w natłoku produktów prześcigających się w stosunkach ceny/jakości/ilości, ciężko o zdrowy osąd na pierwszy rzut oka. A więc na czym się sparzę? A na czym wygram dzień? Tu będziecie mogli poczytać.

Będzie ciekawie

   Postaram się dobierać tematykę tak, by zawsze było coś nowego i ciekawego. Dla każdego coś miłego, każdego dnia.

Będzie kulturalnie

   "Jasne, żadnych przekleństw." - Nie o to chodzi kocie! Sami widzicie?
Kulturalnie czyli o kulturze. Pojawią się różne sprawozdania i relacje z wydarzeń, przeczytanych książek, obejrzanych filmów czy przesłuchanej muzyki. O tak, zobacz kocie, mam dla moich czytelników taką optymistyczną, miłą nutkę, którą chciałam się przywitać:


   "Chciałaś powiedzieć Naszych czytelników. Ale nutka muszę przyznać zacna." 
Zignorujcie go proszę... Mefisto, wszystko mi zepsujesz, zobaczysz!

   Oj to chyba tyle tytułem zachęcenia Was do odwiedzin. Przyznam szczerze, że bardzo na to liczę i chciałabym aby społeczność, która z czasem zgromadzi się tutaj była otwarta i aktywna w pisaniu komentarzy. Da się załatwić? Mam nadzieję, że da. A jeśli tak, to będzie Wasza zasługa. Z resztę, bez Was, ten blog nie będzie miał sensu.
Zapraszam Was również na mój instagram oraz na grupę feacebookową.
Linki do tych miejsc zawsze znajdziecie w stopce, po lewej stronie.

Do miłego przeczytania,

                           Magdalena vel Motylek


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...