Foto relacja z Władysławowa 📷



                                                         Hejka!

   Ostatni wpis o wakacyjnym pakowaniu walizek natchnął mnie do przejrzenia zdjęć z naszej ostatniej, wakacyjnej wyprawy właśnie do Władysławowa. Naprawdę wspaniale wtedy wypoczęłam. W przyszłym roku planujemy tam wrócić. Chciałam podzielić się z Wami naszymi zdjęciami z wyjazdu. Niestety, ponieważ uwielbiam robić zdjęcia mojemu synkowi, a nie chcę upubliczniać jego wizerunku, fotki będą miejscami wyserduszkowane. 💔
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi i rozumiecie, że ochrona wizerunku jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach.
Tak czy owak zapraszam serdecznie na tę mini foto relację z nad morza. 



Polska kolej... Jechało nam się całkiem przyjemnie. 




Wbrew temu co widzicie, przez cały wyjazd mieliśmy piękną pogodę. 






Pływanie statkami i porty. Obudziły się w nas prawdziwe wilki morskie!





Zmęczeni wyprawami i spacerami, zawsze znaleźliśmy czas na małe co nieco. 



Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji. Tu fokarium i zabawy na trampolinie. Ale zwiedzaliśmy też muzea i latarnie morskie. 




   Aż nadszedł czas powrotu do domu. Tu widzicie naszą uliczkę, dworzec, a na pierwszym zdjęciu naszą ogromną i bezsensowną walizkę! Widzicie też te torby naokoło? To wszystko uzbierało się w trakcie wyjazdu! Pamiętajcie zawsze zostawić sobie trochę luzu w bagażu na takie pamiątki. 😅

   I to tyle. Mam nadzieję, że relacja z wyjazdu Wam się podobała? Za rok przygotuję specjalną fotorelację dla Was 😘

Na koniec szanty: 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...