Haters gonna hate...


Zamiast zaprosi膰 Was na pourlopowy wpis, kt贸ry by艂by podsumowaniem urlopu... Zamiast poprowadzi膰 kolejny odcinek kursu palowania figurek, to ja biedna myszka musz臋 zn贸w pokaza膰 z膮bki i ostre jak brzytwa pazurki.

Haters gonna hate. I wszystko jasne. Wpakowa艂a si臋 nam na bloga taka Trolina Upadlina, co to wie lepiej, wszystko wie w zasadzie i postanowi艂a, w swej wspania艂omy艣lno艣ci wyt艂umaczy膰 nam jak mamy 偶y膰. Wyja艣ni膰 i wyklarowa膰 co robimy 藕le i jakie b艂臋dy pope艂niamy w 偶yciu. Ot tak, z dobroci serca.
Kurwa dzi臋ki.
Tego w艂a艣nie potrzebowa艂y艣my.
Super.
Jak jeszcze kto艣 chce nas poucza膰, jak mamy 偶y膰, uczy膰 etyki i post臋powania, to 艣piesz臋 wyja艣ni膰, 偶e strasznie nie mog臋 si臋 doczeka膰. Piszcie 艣mia艂o, im wi臋cej tym lepiej. Uprzedzam tylko, 偶e w procesie moderacji, bez czytania, takie rady l膮duj膮 w otch艂ani 艣mietnika. Tak, je艣li jaka艣 trollina my艣li, 偶e nie wytrzymam i przeczytam zanim wyjeb臋 w kosmos, to si臋 myli. Przez lata 偶ycia w sieci nauczy艂am si臋 tej wspania艂ej umiej臋tno艣ci. Z艂o艣liwej, pe艂nej samozadowolenia chwili, kiedy wciskam "Delete" ze 艣wiadomo艣ci膮, 偶e kto艣 sp臋dzi艂 godzin臋 na pisanie, zastanawianie si臋, poprawianie i dopieszczanie, a ja w艂a艣nie bez czytania, jednym przyciskiem spuszczam to w kiblu.

Dodatkowo na bloggerze najpierw musz臋 zatwierdzi膰 komentarz, nim ktokolwiek go przeczyta. Wi臋c nie trolino, nikt tego twojego 艣miecia nie przeczyta. A inne trole nie zlec膮 si臋 do twojego posta jak muchy do g贸wna. Mimo otrzymanej odpowiedzi brniesz w g贸wno - koniec.

No dobrze, ju偶 si臋 uspokajam. Ponios艂o mnie, ale strasznie si臋 denerwuj臋 jak kto艣, pr贸buje uczy膰 mnie 偶ycia, a maj膮c na jego temat nik艂e poj臋cie.

Dzieci, dziewczynki, co to z rodzinnego domku, przez szk贸艂k臋 a偶 w "doros艂o艣膰"... W dupie by艂y艣cie i g贸wno widzia艂y艣cie.
Przez 38 lat mojego 偶ycia by艂am i robi艂am praktycznie wszystko.

  • Odwiedzonych ponad 10 kraj贸w.
  • Wy偶sze wykszta艂cenie.
  • resocjalizacja
  • kulturoznawstwo 
  • Problemy w szkole. 
  • Praca w fundacjach.
  • Praca z wi臋藕niami.
  • Praca z Romami.
  • Praca z dzie膰mi z dom贸w dziecka.
  • Praca z dzie膰mi z poprawczak贸w. 
  • Jazda konna.
  • Narciarstwo,
  • windsurfing.
  • p艂ywanie na dystans.
  • taniec
  • 偶ycie w bogactwie
  • 偶ycie w skrajnym ub贸stwie
  • tydzie艅 w hotelu za 500 za noc
  • szukanie w 艣mietnikach jedzenia
  • 偶ywienie si臋 koci膮 karm膮 (zdecydowa艂am, 偶e lepiej je艣膰 kocie chrupki ni偶 karmi膰 kota ludzkim jedzeniem a na jedno i drugie nie mia艂am)
  • by艂am w mafii
  • robi艂am przekr臋ty na grub膮 kas臋. 
  • bra艂am narkotyki
  • zosta艂am zgwa艂cona.
  • umiem walczy膰 broni膮 bia艂膮. 
  • umiem pos艂ugiwa膰 si臋 broni膮 paln膮.
  • organizowa艂am og贸lnokrajowe imprezy kulturalne. 
  • znam 2 jezyki obce.
  • znam dwa j臋zyki programowania. 
  • od 23 lat zajmuj臋 si臋 szeroko poj臋t膮 fantastyk膮.
  • prowadzi艂am wyk艂ady na konwentach. 
  • napisa艂am i wyda艂am podr臋cznik RPG.
  • pracuj臋 w mi臋dzynarodowej firmie o 艣wiatowym zasi臋gu, produkuj膮c膮 dla 艣wiatowego giganta jako specjalistka ds. sprzeda偶y. 
  • wychowuj臋 dziecko
  • jestem w homoseksualnym zwi膮zku
  • by艂am wolontariuszk膮 w schronisku dla zwierz膮t. 
  • straci艂am ojca w wieku 20 lat
  • mam 11 kot贸w
  • zarz膮dza艂am 150 hektarowym rancho.
  • mieszka艂am w wielu miastach i krajach.
  • pracowa艂am na produkcji
  • pracowa艂am na r臋cznej myjni zim膮
  • pracowa艂am na stacji benzynowej
  • pracowa艂am w dziekanacie
  • by艂am listonoszk膮 w slumsach 
  • by艂am managerem grupy artystycznej doprowadzaj膮c ich od do pokaz贸w na Castle Party 
  • prowadzi艂am imprezy jako DJ
  • mia艂am firm臋 remontowo-budowlan膮 
  • by艂am zawodow膮 pokerzystk膮 wygrywaj膮c miesi臋czn膮 pensj臋 w jedn膮 noc.
  • Sta艂am z ulotkami w mr贸z na skrzy偶owaniu, 
  • zajmuj臋 si臋 hackingiem i pentestingiem. 
  • by艂am diakonis膮 Ko艣cio艂a Anglika艅skiego
  • by艂am czarownic膮
  • by艂am wr贸偶k膮
  • zajmowa艂am si臋 badaniem zjawisk paranormalnych
  • odprawia艂am egzorcyzm
  • itd, itp, etc....
I jak dziewczynko, warszawko lub inna hipsterko?? Masz mi co艣 jeszcze do powiedzenia? Chcesz mnie czego艣 nauczy膰? Powiem ci tylko 偶e powy偶sza lista nie jest pe艂na, ale pewnych rzeczy nie mog臋 lub nie chc臋 napisa膰.
B臋dziesz mnie uczy膰 偶e robi臋 za du偶o zbi贸rek? Robi臋 tyle ile chc臋 a wszystkie 艣rodki z tych zbi贸rek przekazywane s膮 na wyznaczony cel. Nie chcesz nie wp艂acaj. Twoja wola. Je艣li kto艣 chce wesprze膰 to ma do tego prawo.
Mam te偶 zbi贸rk臋 na aerograf i maszyn臋 do ci臋cia styropianu, co ci臋 to dziewczynko, kurwa obchodzi? Masz poczytaj sobie https://pomagam.pl/hobby.

Czy jestem bogata? Nie, ale mam do艣膰 by utrzyma膰 swoj膮 rodzin臋 i mie膰 na realizacj臋 zainteresowa艅. Je艣li co艣 przekracza m贸j bud偶et to szukam pomocy u innych. Same te偶 wspieramy groszem r贸偶ne akcje pomocowe dla zwierz膮t i ludzi. Nie mog臋? Zabro艅 mi.
Nie ucz mnie, 偶e mam za du偶o zwierz膮t. Mam dok艂adnie tyle ile chc臋. I tyle b臋d臋 mia艂a. I b臋d臋 organizowa艂a zbi贸rki. I ca艂kowicie, kompletnie nic ci do tego. Id藕 zr贸b co艣 ze swoim 偶yciem. Ale na mi艂o艣膰, nie pouczaj ludzi jak maj膮 偶y膰 i co robi膰. Za malutka i za g艂upiutka jeste艣.
Bawi ci臋 grzebanie w cudzych sprawach?
Obrzydliwe...
Pisz臋 ten tekst by pokaza膰 ci, 偶e jeste艣 nikim. Kompletnie nieistotnym, 偶a艂osnym robakiem, kt贸ry swoje frustracje wylewa na innych, przyjmuj膮c przy tym mentorski, wszechwiedz膮cy ton. I kryj膮c si臋 za s艂owami, "偶e nie chc臋 si臋 wtr膮ca膰", "to twoja sprawa ale", "zaraz pewnie wyleje si臋 na mnie fala hejtu.."
Tak dziecko wtr膮casz si臋, tak, to kurewsko nie twoja sprawa, i tak, prosz臋 oto hejt o kt贸ry prosi艂a艣.

Kto艣 jeszcze ma ochot臋 co艣 skomentowa膰? Nie?

Zastan贸wcie si臋 kim do kurwy n臋dzy jeste艣cie, 偶eby poucza膰 innych? Pojeba艂o wam si臋 w g艂owach od wolno艣ci wypowiedzi? I co tego, 偶e swoje wypowiedzi przykrywacie pod os艂onk膮 zmartwienia i ch臋ci pomocy?
Nie przyjmuj臋 rad od 偶yciowych nieudacznik贸w i przegryw贸w, czy to kurwa do艣膰 jasne?
Chcesz dawa膰 mi rady, najpierw b膮d藕 kim艣 i poka偶, 偶e masz wiedz臋 i do艣wiadczenie w materii o kt贸rej si臋 wypowiadasz A no i jeszcze znaj mnie, je艣li chcesz mi doradza膰. Bo je艣li 艣ledzisz mnie tylko na instagrmie, to w dupie by艂a艣 i g贸wno widzia艂a艣.

I na koniec. Zbi贸rki pieni臋dzy s膮 dobrowolne. Dopuszczany jest dowolny cel. Zabawa polega na tym, 偶e wchodzisz dziecko na zbi贸rk臋 i decydujesz czy chcesz j膮 wesprze膰 czy nie. Jedyna zasada jest taka, 偶e pow贸d musi by膰 prawdziwy.
Je艣li zbieram na gum臋 do 偶ucia, to powinnam j膮 kupi膰 za pieni膮dze ze zbi贸rki, je艣li na sp艂at臋 weterynarza, to powinnam go z tych pieni臋dzy sp艂aci膰.
Tyle.
I nie, nie musz臋 sprzeda膰 wszystkiego, nic sobie nie kupowa膰 偶y膰 w skrajnej biedzie, by mie膰 prawo zbiera膰 na koty.
Czy to jasne dziewczynko?
Dzisiaj mog臋 utworzy膰 15 kolejnych zbi贸rek, bo taki mam kaprys. Nikomu nic do tego.

I jeszcze jedno. Wszytko co my robimy jest nasz膮 prywatn膮 dzia艂alno艣ci膮. Nasze w艂asne koty, zdj臋cia, blogi, instagrmy grupy na FB. Nasze. Cieszymy si臋 jak kto艣 chce nas ogl膮da膰 lub wspiera膰. Ale jak si臋 nie podoba to... wypierdalaj. Nie mamy sraczki, by mie膰 jak najwi臋cej ludzi w obserwowanych.

I nie, nie chodzi o tego bloga, tu si臋 trole boj膮 trollowa膰.
Ale jak widz膮 delikatnego i wra偶liwego, spokojnego DrewniegoKocurka, To widz膮 ofiar臋 do pastwienia si臋 i pouczania.
Ona te偶 du偶o przesz艂a, swoj膮 drog膮.
Ale ma mnie i nast臋pn膮 osob臋, kt贸ra si臋 do Drewniego dopierdoli, zniszcz臋. Tak, to jest ostrze偶enie.


 

Komentarze

  1. Ale oczywi艣cie, 偶e ponowne wklejenie komentarzy, gdzie kto艣 m贸wi, 偶e zrobi艂 screena i sobie skopiowa艂 na wszelki pokazuje nastawienie na wywo艂anie jakiej艣 afery. Pann臋 k艂uj膮 zbi贸rki w oczy - a tego jest multum na 艣wiecie na ca艂ym portalu pomagam.pl, a zbi贸rka moja jest jedna w konkretnym celu.
    I mimo odpowiedzi, 偶e zbi贸rka dotyczy weterynaryjnych spraw oczernia o oszustwa, o wyci膮ganie pieni臋dzy od ludzi, o to, 偶e ja chc臋 偶eby internauci utrzymywali moje koty - komedia jaka艣, a mo偶e ja 偶yj臋 w innym 艣wiecie ni偶 mi si臋 wydaje?
    Szuka odpowiedzialno艣ci, kiedy ja widz臋, 偶e ci co maj膮 najmniej daj膮 najwi臋cej - kto艣 偶yje skromnie, ale ma swoje kochane psy i dla nich ma wszystko, kiedy si臋 powinie noga pami臋tam, 偶e kupowa艂y艣my s艂oiczki z d藕emem od pani z g贸r - przecie偶 to by艂a forma wsparcia i nie wiem mo偶e to moderuje, ale na pewno nikt ze znaj膮cych j膮 bloger贸w z wielu lat czytaj膮cych nie pisa艂, 偶e powinna si臋 zastanowi膰, a nie zbiera膰 i 偶ebra膰.
    Ta osoba chyba te偶 nie straci艂a nigdy 偶adnego swojego cz艂onka Rodziny, skoro pije do tego, 偶e po odej艣ciu Amberka by艂 kto艣 zaadoptowany - nie 偶ycz臋 tego nikomu, ale mo偶e przekona艂aby si臋 jak to jest i 偶e wbrew pozorom to koty wybieraj膮 nas a nie ich. Lunka przysz艂a do zak艂adu, podobna do Ambera, ja nie wiem, mo偶e my powinni艣my by膰 cyborgami bez uczu膰 i mie膰 偶elazne podej艣cie i nie ratowa膰 kota z teren贸w, gdzie je偶d偶膮 tiry?
    Gdyby ten kto艣 nie obserwowa艂 tylko i wy艂膮cznie instagrama, a czyta艂 wpisy z bloga z ca艂ego czasu leczenia, jak i p贸藕niej, gdy pojawi艂y si臋 maluchy wiedzia艂by, 偶e gdyby nie Chessur to ja nie wiem,czy nie wpad艂abym w depresj臋. Czasem 艣ni mi si臋 po nocach tamta wizyta u weta. Ale blog nie jest te偶 miejscem, gdzie mia艂abym opowiada膰 o naszych nadgodzinach, gdzie w pracy by艂am 12h - wida膰 kto艣 uwa偶a, 偶e wklejanie codziennego obiadu na insta jest 艣wiadectwem prawdy o czyim艣 偶yciu.
    Podobno to kto艣, kto mia艂 dom tymczasowy czy pracowa艂 w schronisku - nie wierz臋 w to, 偶e kto艣 taki napisa艂by komu艣, 偶eby sam sobie radzi艂 - 偶eby si臋 ogarn膮膰? To mo偶e napisa膰 ka偶demu - bardzo wiele blog贸w, kt贸re czytam maj膮 ile maj膮, czasami musz膮 sobie pomaga膰 sprzedawaniem r臋kodzie艂a, czy w艂asnych wyrob贸w i nie uwa偶am tych os贸b za nieodpowiedzialne i w 偶yciu nie przysz艂oby mi do g艂owy napisa膰, 偶eby si臋 ogarn臋艂y. I to w taki chamski spos贸b "Nie wtr膮cam si臋 ALE" napisz臋 ci co uwa偶am i zrobi臋 SCREEENY bo jestem jakim艣 pojebem.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bierzemy na siebie ile chcemy wzi膮膰. Pieprzenie, 偶e choroby trzeba bra膰 pod uwag臋 mo偶na sobie wsadzi膰 mi臋dzy po艣ladki, bo nawet ludzie zbieraj膮 na leczenie, bo Pa艅stwo nie daje - mam rozumie膰, 偶e ludzie s膮 nad zwierz臋tami i pisze to osoba uwa偶aj膮ca si臋 za kochaj膮c膮 zwierz臋ta i niby udzielaj膮ca si臋 w schronisku... Ciekawe. Bycie fundacj膮 czy schroniskiem ma by膰 argumentem dla zbi贸rki - kurcze, jak ja widze te zbi贸rki, kt贸re wydawa艂oby si臋 nie powinny mie膰 ani z艂ot贸wki wp艂aconej, a maj膮 tysi膮ce na r贸偶ne bzdury!!! Na rzeczy, bez kt贸rych MO呕NA 偶y膰. I czy ja kogo艣 hejtuj臋 i pisz臋 mu usu艅 to? Jeste艣 za艂osny albo cokolwiek? Samo has艂o na pomagam.pl brzmi zbieraj na co chcesz!
    I co kogo obchodzi ile ma trwa膰 jaka艣 zbi贸rka? Kto艣 ma chyba nasrane uwa偶aj膮c, 偶e to jest jaka艣 frajda mie膰 zbi贸rk臋. Mamy weta, co w ratach przyjmuje wp艂aty, ale mamy te偶 osoby, kt贸re lubi膮 nas czyta膰, zagl膮daj膮 i wspieraj膮 BO CHC膭! nikt ich nie zmusza!
    I wtr膮canie si臋 w cokolwiek - gdyby ten kto艣 posili艂 si臋 o przeczytanie ca艂ego bloga od pocz膮tku do ko艅ca wie, 偶e by艂o m贸wione od pocz膮tku - je艣li by艂oby cokolwiek nie tak, a jaki艣 kot by艂by nieszcz臋艣liwy to z bol膮cym sercem, ale dom mia艂by szukany. Tak jak u mamy S贸wka doczeka艂膮 si臋 swojego lokum, bo min膮艂 czas, a nic si臋 nie zmienia艂o.
    Jeste艣my odpowiedzialnymi opiekunami, mamy wysterylizowane koty, chodzi si臋 z nimi do Weta niezale偶nie od tego, czy co艣 si臋 ma na zbi贸rce czy nie.
    A no i nikt nie zg艂asza艂 moich profili - sam algorytm facebooka i ig jest posrany i blokuje linki na chybi艂 trafi艂 - widze to u wielu os贸b.
    A NA KONIEC NAJLEPSZE:
    NAPISA艁A TO NIE, 呕EBY HEJTOWA膯 TYLKO 呕EBYM SI臉 OGARN臉艁A :D :D :D
    I zrobi艂a screeeny :D
    "mia艂am nadziej臋, 偶e jako艣 sensownie uargumentuje te zbi贸rki, ale najwyra藕niej potwierdzi艂a, 偶e to tylko wyci膮ganie kasy od ludzi. " :D
    ciekawa jestem, czy siedzi na pomagam.pl i wysy艂a podobne hejty osobom zbieraj膮cym np. na rachunek za pr膮d "pono艣 odpowiedzialno艣膰! trzeba by艂o u偶ywa膰 艣wieczki skoro ci臋 nie sta膰!!!"
    Nie wiem kim jest dziewczyna, ale mia艂a ode mnie odpowiedzi i argumenty - groch o 艣cian臋, wi臋c nie b臋d臋 pozwala膰 komu艣 robi膰 ze mnie naci膮gaczki i pisa膰, 偶e kogo艣 oszukuj臋. Niech si臋 czepi kogo艣 innego - jest ca艂a masa ludzi zbieraj膮cych na hobby, na rachunek za pr膮d, na samoch贸d, na wszystko. I ja nic do nikogo nie mam - kto艣 zbiera to zbiera - ka偶de zbi贸rki s膮 dobrowolne.
    A takie dopierdalanie si臋, aby KTO艢 SI臉 OGARN膭艁 jest zwyczajnym hejtem.
    Bo matka jak wiedzia艂a, ze c贸rka b臋dzie niepe艂nosprawna to mog艂a przecie偶 zrobi膰 aborcj臋, a ja wiedz膮c, 偶e praca nie jest pewna pewnie powinnam rozda膰 koty - bo to jest wg tej pani odpowiedzialne! A no i te co dzieci rodz膮 jak naj臋te - powinni si臋 tej pani strzec! BO ONA PRZYJDZIE POWIEDZIE膯, 呕E CO ROBISZ NIE STA膯 CI臉!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...