Dzie艅 Dziecka

  
Kolejny dzie艅 dziecka za nami! Juppi! M贸j portfel poczu艂 wyra藕n膮 ulg臋. Ci臋偶ko mu by艂o w tym jak偶e wymagaj膮cym okresie. Teraz mu lekko bo jest po prostu pusty :D
Za moich czas贸w, gdy to ja by艂am dzieckiem, by艂o inaczej. I nawet nie chodzi o to, 偶e nic nie by艂o wtedy w sklepach. Po prostu wtedy jako艣 traktowa艂o si臋 takie rzeczy bardziej symbolicznie. Do dzi艣 pami臋tam prezent, kt贸ry zrobi艂 na mnie niesamowite wra偶enie. By艂a to mini puszeczka jakiego艣 napoju owocowego. Nie pami臋tam co, ale nie widywa艂o si臋 takich na p贸艂kach, jaki艣 batonik i mala zabaweczka, powiedzmy brelok. Nie pami臋tam dok艂adnie. By艂o to tak fajnie skomponowane, jeden zestawik dla mnie  drugi dla siostry.


Urzek艂o mnie to bardo i zapad艂o w pami臋膰 po dzi艣 dzie艅. Bez ma艂a przez 30 lat. Ciekawi mnie czy naze dzieci, tez zachowaj膮 takie wspomnienia? Czy nie zostan膮 one zamazane przez kolejn膮, tysi臋czn膮 zabawk臋? Prezenty na okazj臋, prezenty bez okazji... Strasznie du偶o tego... Czas poka偶e.



Z drugiej strony bardzo nie podoba mi si臋 jak bardzo Dzie艅 Dziecka olewany jest przez w艂adze lokalne. Naprawd臋, potrafi膮 zorganizowa膰 ka偶d膮 imprez臋, Air Show, dni 艢widnika koncerty, 偶arcie, atrakcje pe艂na feta! A dzie艅 dziecka jest olewany. Ocknijcie si臋 debile, bo to wasi przyszli wyborcy!




My jak zwykle zrobili艣my wielkie 艣wi臋to naszej rodziny na dzia艂ce. Co roku, sta艂o si臋 to tradycj膮, spotykamy si臋, grilujemy i wr臋czamy sobie prezenty. Sk艂ada si臋 na to: Dzie艅 Matki, Dzie艅 Dziecka, imieniny Asi i moje imieniny. My艣l臋 jeszcze czy by za rok nie w艂膮czy膰 w to imienin Elfiego, bo to w sumie za chwil kilka...
Pogoda nam dopisa艂a i humory tak偶e.



Dzi艣 magia grilla si臋 odzywa. Pozdro dla kumatych ;p

Komentarze

  1. Ja ci m贸wi臋, 偶e tym razem to b臋dzie wirus grypy jelitowej w bonusie. Co do Dnia dziecka to jeszcze szar偶owali po Lublinie a dzisiaj te kolory ale to by艂o 艣wi臋to chyba domu kultury. Dmuchance bez sensu dali w pi膮tek, a te zarciowozy z burgerami za 30z艂 to przegi臋cie. Samemu mo偶na sobie znale藕膰 przepis i kupi膰 stek na takie cos i wyjdzie mniej. Ale niestety ile tam ju偶 siedzia艂o przy piwie os贸b w pi膮tek po 15 to lito艣ci... Chyba za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...