Minis Art Studio || Farby #1

   Szybki wpisik informacyjny. Przysz艂a nowa dostawa farbek! Tym razem zakupy podyktowane by艂y wyprzeda偶膮 farbek od Army Painter na Vanaheim.pl
Nie wiem czemu bardzo wielu sprzedawc贸w albo w og贸le nie chce ich mie膰 w swoim asortymencie, alb z czasem po prostu rezygnuj膮.
Ja wiem, 偶e farbki Army Painter nie s膮 najdoskonalsze, w zasadzie s膮 najs艂absze ze wszystkich dost臋pnych na naszym rynku. Ale nie s膮 te偶 a偶 tak tragiczne. Znam wielu zawodowc贸w, kt贸rzy u偶ywaj膮 tylko AP. Zaletami jest bardzo bogata gama kolor贸w i niska cena. Wadami, s膮 bardzo r贸偶na g臋sto艣膰 i czasami bardzo s艂abe krycie. I tyle.Mam zatem nadziej臋, e jedank koledzy z mojego ulubionego sklepu jednak odnowi膮 ofert臋. Prosz臋! :)
Ja zakupi艂am, za 艣mieszn膮 cen臋 6.80,- sze艣膰 farbek. Wzi臋艂am wszystkie kt贸rych nie mia艂am. Musz臋 przyzna膰, 偶e ca艂kiem 艂adne kolory:




 Je艣li chcecie, to trzy pierwsze s膮 jeszcze dost臋pne! oto link:  http://vanaheim.pl/pl/1256-farby-ap-warpaints

S膮 tam jeszcze dwa bardzo fajne kolorki, ale je ju偶 mam.

To tyle je艣li chodzi  o najnowsz膮 dostaw臋.
A ju偶 w nast臋pnym wpisie o farbkach, przedstawi臋 Wam kilka z mojej kolekcji, w formie recenzji. 

Komentarze

  1. Wielcy arty艣ci u偶ywali nawet darmowych "farbek " i im konsystencja nie przeszkadzala, byli ponad to :P

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...