Sprz臋t Modelarski


Zapocz膮tkowa艂am ma艂膮 akcj臋, kt贸ra ma dla odmiany pom贸c troszk臋 mi w osi膮gni臋ciu wy偶szego poziomu w moim hobby. Prosz臋 zapoznajcie si臋 z tekstem zbi贸rki, kt贸ry zamieszczam poni偶ej. B臋d臋 te偶 dozgonnie wdzi臋czna Wasz膮 za pomoc.

Witam wszystkich darczy艅c贸w bardzo serdecznie.
Nazywam si臋 Magda a moim hobby jest modelarstwo.
Z g贸ry pragn臋 zaznaczy膰, 偶e je艣li bardzo chcesz komu艣 pom贸c i musisz wybra膰 komu, to na Pomagam.pl jest bardzo wiele zbi贸rek, dla zwierz膮t i dla dzieci, kt贸re mog膮 pom贸c uratowa膰 komu艣 偶ycie lub zdrowie. Nie zastanawiaj si臋, wrzu膰 swoje pieni膮dze dla nich! Ja bym tak zrobi艂a.
Je艣li jednak ju偶 komu艣 pomog艂e艣 w potrzebie najwy偶szej wagi i chcia艂by艣 wspom贸c czyj膮艣 pasj臋, to zapraszam Ci臋 bardzo do rozwa偶ania pomocy dla mnie.

Je艣li jeste艣 artyst膮, je艣li tworzysz, je艣li masz hobby to wiesz jakie jest to kosztowne. Wi臋kszo艣膰 niezb臋dnych mi rzeczy takich jak farbki czy p臋dzle, zapewniam sobie sama. Ale s膮 pewne rzeczy, kt贸rych nie jestem w stanie przeskoczy膰. Chodzi mi o zakup dw贸ch sprz臋t贸w.
Pierwszy z nich to aerograf z kompresorem. Zakup takiego sprz臋tu to wydatek rz臋du 500 z艂. Powiecie Pa艅stwo, 偶e s膮 ta艅sze? Owszem, ale d艂ugo szuka艂am i rozmawia艂am ze specjalistami, kt贸rzy zgodnie twierdz膮, 偶e do malowania figurek oraz do dioram i makiet, nie warto kupowa膰 taniego sprz臋tu. Po prostu nie ma to sensu, bo i tak finalnie trzeba b臋dzie kupi膰 ten dro偶szy, precyzyjniejszy.




Drugim sprz臋tem jest St贸艂 z gor膮cym drutem do ci臋cia styropianu. Tu nie ma innej opcji. Jest jeden model, kt贸ry kosztuje 415 z艂. I jest ca艂kowicie niezb臋dny przy tworzeniu makiet i dioram.



Ale dlaczego nie jestem w stanie sama na to uzbiera膰? Pracuj臋 i zarabiam pieni膮偶ki, mam jedno dziecko i 10 kot贸w, kt贸rymi si臋 opiekuj臋. Nie dostaj臋 偶adnej pomocy od pa艅stwa, kt贸re uwa偶a, 偶e jestem do艣膰 bogata by sobie poradzi膰. Tak jest. Utrzymujemy si臋, a pieni臋dzy starcza nam od pierwszego do pierwszego. Praaaawie zawsze ;) Ale to tyle. Nie zostaje nic, co mog艂abym od艂o偶y膰 uwierzcie mi pr贸bowa艂am. Zawsze jednak trafi膮 si臋 niespodziewane wydatki, takie jak wycieczka szkolna, zalana w plecaku ksi膮偶ka, czy chory kot i wyprawa do weterynarza. Czasem zostanie mi 10, 20 z艂 akurat na dokupienie brakuj膮cej farbki czy p臋dzelka. Ot tyle. Aerograf i St贸艂 s膮 dla mnie nieosi膮galnymi progami do osi膮gni臋cia, dlatego zwracam si臋 do Was o pomoc.
Jak sami widzicie ca艂o艣膰 zbi贸rki przeznaczona zostanie na zakup tego sprz臋tu a nawet troszk臋 braknie na pokrycie koszt贸w wysy艂ki. Nie przejem tego, nie przepij臋, ale zrealizuj臋 swoje marzenia, swoj膮 pasj臋...

Z g贸ry pragn臋 podzi臋kowa膰 wszystkim pomagaj膮cym, marzycielom, artystom, tw贸rcom i hobbystom. Ludziom z pasj膮 i tym kt贸rzy chc膮 wspiera膰 takie osoby jak ja! Dzi臋ki Wam b臋d臋 mog艂a rozwin膮膰 skrzyd艂a i wznie艣膰 si臋 na zupe艂nie nowy poziom. Bardzo, bardzo b臋d臋 wdzi臋czna wszystkim hojnym darczy艅com za zrozumienie i szczodro艣膰.



https://pomagam.pl/hobby

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...