Horde Daily New's - Sylwester 2018-2019

   Mijaj膮 dni, tygodnie a u mnie w World of Warcraft lvl skacze regularnie, ju偶 52 poziom wbi艂am wczoraj. A moja posta膰 zaczyna wgl膮da膰 zacnie. Oto moje aktualne zdj臋cia 馃槏




Wygl膮d zachowany i odtwarzany za ka偶dym razem gdy wpadnie lepszy itemek o gorszym wygl膮dzie. Co jak艣 czas wpadnie co艣 lepszego wizualnie ale nie zawsze pasuje mi do koncepcji. Oczywi艣cie na ca艂e szcz臋艣cie Blizzard wprowadzi艂 co艣 takiego jak zapami臋tywanie wygl膮du przedmiotu, co sprawia, 偶e zawsze b臋d臋 mog艂a w przysz艂o艣ci skomponowa膰 co艣 ciekawszego.

Gra naprawd臋 sprawia mi wiele rado艣ci i por贸wnuj膮c z innymi mmo, 偶aden nie dor贸wnuje WoW. I dobrze, bo gdybym podliczy艂a ile kasy wyda艂y艣my na t臋 gr臋, to smuteczek by by艂 jakby okaza艂o si臋, 偶e jednak nam nie podchodzi. Elfo co艣 nie mo偶e si臋 zorganizowa膰 do grania ale to na spokojnie. Z do艣wiadczenia wiem, 偶e ona potrzebuje nieco czasu, 偶eby "wsi膮kn膮膰" wi臋c nawet jej nie pop臋dzam.

A ja wsi膮k艂am w Hord臋 definitywnie. Nawet chcia艂am zrobi膰 sobie posta膰 po stronie Alliance, ale ju偶 sama nie wiem czy dam rad臋 atakowa膰 moich pobratymc贸w z Hordy... Ogrimmar, to moja stolica.
Ale nie m贸wi臋 na 100% nie, kusi nowa rasa dodatkowa oparta wizualnie na Blood Elfach.

Zapytacie czy WoW mo偶e by膰 pi臋kny po tylu latach. Oto par臋 zdj臋膰 z mojej wycieczki w dzikie ost臋py.




Pi臋knie? Ano pi臋knie! I bardzo klimatycznie. Blizzardy maj膮 jednak smyka艂k臋 do jednego. Tworzenia niesamowitego klimatu dla wielu lokacji. Niepowtarzalne miejsca, kt贸re sprawiaj膮, 偶e bieganie po Azeroth zawsze jest ciekawe i zawsze zastanawiacie si臋 co b臋dzie kry艂o za kolejn膮 g贸rk膮. I zawsze jest to niesamowita niespodzianka.

Ale to nie wszystko. Tegoroczny sylwester sp臋dzali艣my we tr贸jk臋. By艂o bardzo fajnie i 艣wietnie si臋 bawili艣my. Par臋 minut po p贸艂nocy wpad艂am na pomys艂, 偶eby sprawdzi膰 czy cokolwiek si臋 dzieje w WoW. Jakie by艂o moje zaskoczenie, gdy okaza艂o si臋, 偶e zabawa jest tam wr臋cz szampa艅ska. Na szcz臋艣cia jako reporterka Horde Daily New's  馃槈 uda艂o mi si臋 zrobi膰 kilka ciekawych zdj臋膰.
Akcja z balonami by艂a moim pomys艂em, kt贸ry pod艂apali wszyscy.













Z gor膮cego Ogrimmaru, dla Horde Daily New's, relacjonowa艂a reporterka Viandriel.

Gor膮co zapraszam na serwer Chamber of Aspects. Gwarantuj臋 pomoc i wsp贸lne levelowanie po stronie Hordy!

Horde Daily New's B臋dzie od teraz gildi膮, w kt贸rej gracze b臋d膮 zobowi膮zani do robienia zdj臋膰 z ciekawych miejsc. B臋dziemy zamieszcza膰 je tu na blogu, ot tak dla frajdy. Co wy na to?
Powsta艂膮 te偶 grupa Bizzarda o tej samej nazwie. Zapraszam! https://blizzard.com/invite/olAN95C9L9

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fenixy i Vinted

Poranna kawa...

Za oknem pada deszcz...